actionspeakslouderthanwordsforever
holidayyyy!!!!
Saturday 3 August 2013 @ 08:31 | 0 Comment [s]


assalammualaikum.
selamat pagi, Malaysia. selamat pagi, Johor Bahru. selamat pagi Sabtu. selamat berpuasa dannnnnnnnnnnn selamat bercuti kepada semua pelajar-pelajar sekolah. 

hari ini aku mengambil kesempatan aku utk meng-update blog ini yg sekian lama aku tinggalkan.. masa yg terluang kan, apa kata kita gunakan dengan sebaik-baik mungkin. hahahaha.. okay,..hari ini lah mulanya hari percutian kami *pelajar sekolah* sebelum cuti ni pun otak semua kena perah kann?? al-maklumlah kan kena exam dulu sebelum cuti sekolah.. ye dakk? pasal result exam tu kita campak dulu, yg penting sekarang ni kita chill, happy & enjoy.. guys! hari raya just around the corner. i can't wait. tahun ni aku sekeluarga akan beraya dgn tiga insan yg baru shj muncul dlm hidup kami, baby fakhri, baby husna & the latest baby is baby aqil! semestinya lah raya akan lebih meriah dgn kedatangan mereka. so, for this year, aku akan beraya dgn baju raya baru.. arghhhh tak sabar tak sabar tak sabarr!!! but actually jealous lah tengok kawan-kawan yg dapat balik kampung tu... tapi aku??? aku mana ada kampung!!! raya masuk singapore jelah...... and itulah adat kami sekeluarga sejak dar azali lagi. lulsss.... but but and but takbole lah nak beraya sakan sangat. lepas naik cuti semua form 5 akan trial beb!!! what the **** so so so raya kali ini kitorang 'TERPAKSALAH' memerahkan otak seperti memerah susu lembu.. perghhh!!! tapi its okaylah, ini sume masa depan aku jugak. raya tu tiap-tiap tahun ada. kan?..... tapi SPM? SPM hanya sekali je dlm seumur hidup. dan SPM tu lah yg bakal menentukan kehidupan aku yg akan datang. guess what? SPM tinggal 90lebih hari je beb! and i'm feeling so so so nervous. dgn pelajaran aku yg masih belum power. subject yg tough lagi... arghhh!!! but aku kenalah jugak berusaha. this is about my life! yeahhh... hahahahaha.

okay, kita to the next topic pulak. malas rasanya nak membebel panjang lebar pasal SPM ni hahahahha.... 
harini hari sabtu.. dan aku ada plan yg tersendiri. aku plan harini aku kena
mengemas rumah & 4 bilik
mop lantai satu rumah
basuh, jemur & lipat baju
cuci kereta
siram pokok bunga
itulah plan aku.. haihhhh maklum lah semangat nak raya ni.. hahahha sangatt~~~ tapi klu aku tak buat ni semua, apa aku nak buat? so lebih baik aku buat kerja mengemas ni. dapat jugaklah aku meringankan beban mama. takdelah dia balik kerja nanti stress je tengok rumah bersepah. tapi aku yg akan stree bila aku dah mengemas semuar tapiiiiiiadik2 aku yg tolong serakkan balik!! haihh dah biasa sangat kena mcm ni... dua ekor jin tu mmg selalu buat aku naik angin. lepas tu cakap aku ni nak membebel je... and mama pun cakap mcm tu jugak haihhh....

for the last one, aku, Rabiatul A'dawiyah binti Zainal, ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
aku jugak menyusun 20 jari-jari yg aku ada ini utk meminta maaf jika telah melakukan salah & silap. aku ini pun hanyalah insan yg tidak sempurna & sering melakukan kesilapan. maafkan aku juga jika aku ada tersilap bahasa. halalkan lah makan & minum aku... 
ingatt!!! jangan main mercun. hahahaha.

so, aku rasa sampai sini jelah aku membebel. kita jumpa lagi di post yg akan datang.
assalammualaikum.


Older Post

Hello Sweet Stalker! Welcome to my blog. Please respect my blog. I'll respect you.
To be natural is such a very difficult pose to keep up
Please don't judge me if you're not know me yet
| Facebook | Twitter |

Diary Princess Prince