actionspeakslouderthanwordsforever
goodbye.....
Saturday 13 April 2013 @ 15:06 | 0 Comment [s]


Saya bersetuju untuk menggugurkan pendaftaran subject matematik tambahan bagi SPM 2013

aaahhhhhhh.................... akhirnya berjaya jugak aku drop subject addmaths. alhamdulillah satu beban aku dah pun lesap begitu saja. lepas ni dah tak perlu tension fikirkan addmaths. setelah mendapat nasihat mama, cikgu yatt & pengetua akhirnya dapat jugak aku fikir masak-masak sehingga hangus rentung utk drop subject addmaths ni. kata cikgu yatt "awak ada subject bm, sejarah, english. subject ni pon akan bantu awak utk futher study awak. jgn ingat subject subject science je yg akan bantu awak utk sambung belajar." bila difikirkan semula mmg betul apa cikgu yatt cakap. aku dah drop addmaths, bila aku dah tak belajar addmaths, aku bole teruskan focus kat subject subject lain. pengetua pulak mmg bersetuju sngat aku drop addmaths. katanya "sekurang-kurangnya awak takkan tinggalkan sekolah ni dgn keputusan addmaths awak yg teruk" betu jugak,.. takkan aku nak tinggalkan sekolah ni dgn menambah beban puan gan kan. daripada aku ambek subject addmaths then bila dpt result aku fail, automatiklah cacat result aku. baik aku drop je. pernah jugak terfikir nak ambek subject tasawwur, tapi bila difikirkan boleh ke aku bawak subject tasawwur. hm takpelah, takde rezeki aku nak bawak subject ni.. sekurang-kurangnya aku akan tumpukan focus aku kat subject sebject yg aku target dapat keputusan cemerlang...

semoga Allah memberkati segalanya. amin~
                                                        
                                                                                                                       


Older Post | Newer Post

Hello Sweet Stalker! Welcome to my blog. Please respect my blog. I'll respect you.
To be natural is such a very difficult pose to keep up
Please don't judge me if you're not know me yet
| Facebook | Twitter |

Diary Princess Prince