actionspeakslouderthanwordsforever
School.
Tuesday 1 January 2013 @ 05:42 | 0 Comment [s]


Assalammualaikum
2013 begining means i've to go back to the prison. i mean school.
on this year i'm a SPM victim that means i'm going take a bigger exam in my life for my future.
i've to study a lot if i wanna successful and make my mom and dad proud of me. yeahh that is my dream...
but the problem is i'm not ready for school!!!
i've to study in 5 science b which is kamal is the class monitor. ohmaigod! that boy was very very very naughty. even he is the classs monitor but he...... ugh!!! dia tak tunjukkan contoh terbaik kat pelajar class tu. salah satu sebab kenapa class kitorang selalu bising sebab dia pun bising ohmaigod!!! i dah tak tahan dengan perangai dia, makin hari makin naik lemak dia. terjerit-jerit kat class tu mcm orang kena histeria. but bila aku tergelak-gelak tahu pun taksuka! tapi hakikatnya aku kenalah stay in that class sampai SPM.

tapi, apa sekalipun i sentiasa berdoa padaNya agar kami semua dapatlah melakukan yg terbaik dalam SPM tahun 2013, seperti mana batch96 telah menjadi calon PMR terbaik pada tahun 2011. semoga pelajar sekolah sutera ni dapat menaikkan lagi nama sekolah dalam akademik seperti mana tuan hj jasni harapkan.
Amin Ya Rabbal Alamin.

Assalammualaikum




Older Post | Newer Post

Hello Sweet Stalker! Welcome to my blog. Please respect my blog. I'll respect you.
To be natural is such a very difficult pose to keep up
Please don't judge me if you're not know me yet
| Facebook | Twitter |

Diary Princess Prince