actionspeakslouderthanwordsforever
Happy Belated Birthday :')
Wednesday 28 March 2012 @ 21:46 | 0 Comment [s]


Engkau pernah dikategorikan oleh aku sebagai org paling penting dalam hidup aku. Engkau adalah org yg boleh aku luahkan apa sahaja, sharing apa sahaja. Ketawa sedih dimana sahaja. Tp disebabkan perselisihan faham yg kecil, terputuslah satu perhubungan silaturrahim antara aku dan juga kau. Terputus sudah hubungan sahabat yg pernah kita janji bahawa kita akan terus menjadi sahabat sampailah terputus nyawa. Tak pernah aku bayangkan persahabatan kita hanya kekal tak sampai satu tahun. Tak pernah juga aku bayangkan hubungan persahabatan kita terputus begitu sahaja. 

Apabila putus cinta, aku sering luahkan perasaan sedih aku pada kau dan kau lah yg akan buat aku tersenyum. Kau lah yg akan beri kata-kata semangat kpd aku. Tetapi apabila kita putus persahabatan, aku seolah-olah hilang seorang yg sangat-sangat aku perlukan pd masa itu. Mungkin dimata engkau aku seperti tidak begitu ambil peduli utk putuskan perhubungan ini. Tetapi hakikatnya, aku seolah-olah masih tidak boleh menerima bahawa engakau pergi begitu sahaja. 

Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul drpd percintaan. Tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir. Tetapi tanpa percintaan, persahabtan boleh kekal. Kerana sahabat mewakili sesuatu kekuatan. Sejujurnya aku sangat merindui engkau, kawan. Tetapi aku tidak menghalang engkau utk membenci aku seumur hidup engkau. 

Tadi, sewaktu aku termenung, secara tiba-tiba ada suatu perkara yg perlu aku lakukan. Aku dgn bersungguh-sungguh mengingat perkara tersebut. Dan perkara itu adalah, memberi engkau satu ucapan Ulangtahun. Hm....

SELAMAT ULANGTAHUNG HAZIRAH BINTI KAMAL
Dengan ucapan semoga dikurniakan iman yg sempurna, akhlak yg terpuji, pekerti yg mulia, umur yg bermanfaat, rezeki yg halal, ilmu yg berguna,jodoh yg membahagiakan, hidup yg dirahmati didunia dan di Akhirat ~

p/s: I miss this momment very very much :')







Older Post | Newer Post

Hello Sweet Stalker! Welcome to my blog. Please respect my blog. I'll respect you.
To be natural is such a very difficult pose to keep up
Please don't judge me if you're not know me yet
| Facebook | Twitter |

Diary Princess Prince